America 2014

gepost door: Noam | 11:34 / 16-06-2014

1232_0hdrc40jozf[1].jpg America weekend
Wat was het weer genieten, wat was het weer een feest in de limburgese peel in 2013. Heel veel bende is er
gemaakt maar ook dit jaar hebben we het zonder extra kosten weten te redden. Dus daarom zie ik genoeg reden
om dat feestje mooi over te doen. Laat America weekend 2014 maar beginnen!

Confett... Nee laat maar
Vorig jaar was t een mooi feestje, ik heb nog nooit zoveel confettie gezien en het was mede dankzij dat een groot en gezellig feestje!
Maar helaas zaten daar ook zn keerzijdes aan met bende enzo. Dus vandaar een speciale opdracht voor Arnoud en/of andere creatievelingen: Bedenk iets
leuks dat net zoveel gezelligheid en bende met zicht mee brengt maar net iets makelijke weg te krijge/schoon te maken valt smile. Maar laat de confetti a.u.b. thuis smile
Daarnaast was het zand van Bartje een prima idee, zoals je weet kunnen de openhaard vuurtjes, lichtelijk uit te hand lopen met plastic en bende wat eigenlijk
niet in de openhaart thuis hoort. Maar met het zand op de stoep tegels was het prima weg te werken. Dus dat zou dit jaar ook mee mogen (met wat hout om
weg te stoken smile)

Wie bennen er allemaal bij?
Ik wil dit jaar vroeg zijn met huisjes boeken omdat 26 april de kaarten in de verkoop gaan voor het slotconcert en daarnaast word het park dan direct ook vol geboekt met bezoekers, daarom wil ik ze dit jaar voorzijn. Omdat we elke jaar met een groep van rond de 25 man zijn is het verstandig om er snel bij te zijn zodat we de geschikte huisjes kunnen fixen en niet onodig veel hoeven te betalen aan te duren huisjes omdat de rest is volgeboekt. Het is misschien aan de vroege kant maar we besparen er de nodige euros mee die we veel beter in het weekend zelf kunne besteden smile. Daarom bij deze mijn vraag, wie gaan er allemaal mee naar het roween heze weekend op vrijdag 7, zaterdag 8, zondag 9 en eventueel maandag 10 november? Laat ook even weten of je mee gaat naar het optreden van rowwen heze op vrijdag. Zondag 23 maart zou ik graag willen boeken, laat dus even optijd weten of je er bij bent (en of je nog naar het optreden mee gaat)! Laat het weten doormiddel van hier een berichtje te plaatsen, mailen, private whatsapp, sms of telephonisch.

Aanwezig op het weekend
V-Noam
V-Kees
V-William
V-Esmee
V(5)-Bart
V-Bianca
V-Mark
V-Anne
V-Joyce
V(10)-Laura
V-Arnoud
V-Michelle
V-Wilfred
V-Jordy
V(15)-Lisa
V-Bodi
V-Max
V-Sara
V-Niels
V-20-Agnes

Alleen zaterdag en zondag
-Milan
-Marieke
-Brent
-Joyce

Vrijdag naar het optreden van Rowwen heze
V-Noam
V-Kees
-Wilfred
V-William (Regelt zelf kaarten)

Financiele plaatje
Omdat we dit jaar iets eerder gaan boeken zullen de huisjes aanzienlijk goedkoper zijn. Denk hierbij tussen de 60 a 70 euro pp voor het weekend. Als je ook mee gaat naar het optreden van Rowwen Heze dan betaal je 32euro voor het kaartje. Daarnaast komen er kosten voor de pot. Vorig jaar hebben we als ik het me goed kan herinneren 2 x 20 euro en 1 x 10 euro in de pot gegooid, dat komt uit op 50euro. Mij leek het verstandig om dus op de dag van vertrek iedereen 50 euro in de pot te gooie voor drank waren. En wat dan overblijft kunnen we achteraf netjes verdelen. Dan voorkom je dat een persoon 3 x 25 man na moet lopen om meneer de incasso man uit te hangen smile Ook zou t makkelijk zijn als iedereen mee doet aan de pot. Deze word dan besteed voor de drank/fris in het huisje en vooraan in het park als we bijvoorbeeld van het karaoke zitten. Het gaat hier dan voor het grootste deel om bier, wijn en fris(cola, sinas, 7up). En voor uitzonderingen die echt helemaal niks met bier en wijn hebben kunnen we bijvoorbeeld ook voor een flesje bacardi en wat flessen jillz kijken (Laat dit mij wel vroegtijdig persoonlijk weten, dan weet ik wat ik moet inslaan, kom hier dus niet mee achteraf). Als die gene dan vooraan ook aan de alternatieve dranken willen gaan is dat geen probleem. Het zou dus mooi zijn dat iedereen die mee gaat 50 euro betaalt, ongeacht of hij of zij een (drankje meer of minder/duurder drankje of goedkoper drankje) mee drinkt. Er is is namelijk niks vervelender om in het weekend per persoon te bekijken hoeveel ze in de pot moeten goeie op basis van hoeveel en hoe duur iedereen gedronken heeft smile. Dus lekker makkelijk houde en iedereen 50 euro en klaar! Als laatste wil de bezine kosten. Net als vorig jaar lijkt het me toch verstandig om dat ieder voor zich te regelen. Koste voor bezine loopt al gouw aardig hoog op en dat wil ik dus buiten de pot houden. Bestuurders moeten dit even zelf regelen met de passagiers. Makkelijkste zou dan ook zijn dat je met de zelfde personen heen en weer rijd (scheelt reken werk gerommel), dan is het dus een kwestie van totale kosten/aantal passagiers. We laten dit dus buiten de pot, stel dat we met 8 autos gaan en elke auto slurpt denk zoon 50 euro minimaal aan bezine weg. Dus dat betekent dat de eerste 400 euro al verloren gaat uit de pot en de pot kunnen we het beste voor drank houden. En net zoals etenswaren mag elk huisje ook voorzich regelen.

Thema
Het Thema, daar was vorig jaar genoeg over te discuseren. Daarom stel ik voor dat Laura, Joyce en Marieke dit jaar een thema mogen kiezen (mits ze meegaan natuurlijk). Na wat overleg/goedkeuring met orgamisatie zetten we het thema vast smile En ik hoorde al enkele leuke themas uit die hoek, dus geen zorge dat ik het af zou keuren smile.

Afmeldinging
Helaas hadde we vorig jaar te maken met flink wat afzeggingen. De ene reden was wat redelijker dan de anderen maar gelukkig waren er ook genoeg die de plaats kon vervangen van de afzeggers. Daarom wil ik hier even duidelijkheid geven zodat de genen die afzeggen niet voor verassingen komen te staan. Mocht het zijn dat je onverwachts niet kan is het verstandig om een vervanger te zoeken, uiteraard zal ik ook mn uiterste best doen om te zoeken naar personen die ook mee willen gaan maar zelf zou ik er ook even achteraan kan gaan. Zodra we iemand gevonden hebt die jou vervangt kunnen jullie onderling de financiele zaken afhandelen. Dus eenmaal geboekt op zondag 23 maart zal ga ik niks terug storte. Dus regel dat onderling met een vervanger of raadpleeg je anuleringsverzekering smile

Ik kan me voorstellen dat er wat vragen of sugesties zijn ontstaan bij het lezen van dit berichtje, laat het hier onder even weten. Omdat we elk jaar met zoon grote groep gaan moeten sommige punten een klein beetje duidelijk zijn, vandaar dus dit bericht.

Maar laat me dus weten als er vragen/suggesties zijn en of je er bij bent natuurlijk!

Afbeelding

968
line
Avatar
Weet ook nog niet hoe aan kaarten te komen, maar das een probleem voor later denk. Wie gaan er allemaal mee naar america? Wil 23 maart boekuh!
Tijd/datum: 11:24 / 04-03-2014
offline
Avatar
Wie gaat er naar Lange Dweilen? Wil graag met 15 vriendinnetjes komen. Hoe regelen ik kaarten?
Tijd/datum: 11:06 / 04-03-2014
offline
Avatar
Wat een gezelligheid, we zitten al op de 15 man, wie volgt?
Tijd/datum: 09:13 / 27-02-2014
offline
Avatar
Wij zijn er ook bij! Maar niet bij het slotconcert!
Tijd/datum: 23:06 / 25-02-2014
offline
Avatar
Wij zijn er ook bij! Maar niet bij het slotconcert!
Tijd/datum: 23:06 / 25-02-2014
offline
Avatar
Ik wil wel graag mee, op dit moment kan ik niet zeggen of ik nog genoeg geld over hou na de balkan tour 3.0 en de werkzaamheden aan mijn bussmile Na de zomervakantie hoor je het
Tijd/datum: 17:08 / 24-02-2014
offline
Avatar
ik ben er bij ook de vrijdag avond in de tent
kaarten regel ik zelf
william
Tijd/datum: 16:54 / 24-02-2014
offline
Avatar
Mooi Mooi! Je staat er bij! Who's next?
Tijd/datum: 09:44 / 24-02-2014
offline
Avatar
Ik ga mee, en naar het slotconcertsmile
Tijd/datum: 22:33 / 23-02-2014
offline
Avatar
Oke toppie! Laat maar even weten als ik jullie op de lijst kan zetten!
Tijd/datum: 20:52 / 23-02-2014
offline

line

Bericht plaatsen

Bericht bewerken

Laat een bericht achter

Bewerk het bericht

Bold Italic Underline Strikethrough Link Youtube Afbeelding

:) :( :D :boos: ^_^ *.* :hartje: ;) :P

Neem de
code over:
Naam:
avatar

Geen
geregistreerde
gebruiker

avatar

line